سورناسورنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سورنا

شعر : لالایی

1393/4/9 16:14
398 بازدید
اشتراک گذاری

شاخه گل زیبای من سورنا

این هم لالایی که به عشق تو نوشته شده، امیدوارم با جان دل بشنوی و آرامش بگیری.

 

تو ای برگ گل یاسم سورنا    /      تو ای بارون احساسم سورنا 

صدای چهچهه بلبل هزارم     /     لالایی کن صدای چشمه سارم

صدای ریزش بارون نم نم    /    لالایی کن صدای نازه شبنم

لالالالالالا ای شاخه گل  /    لالایی کن تو ای اواز بلبل

لالایی می کنم چشمای تو بازه   /    لالایی کن که چشمای تو نازه

یه دریا ،نه یه دنیا تو چشاته   /     دلم قربونی نازه نگاته

لالایی کن که لالاییت قشنگه    /     چشای ناز و رویاییت قشنگه

لالایی کن که لالاییت شیرینه     /      دوتا دستات قشنگ و نازنینه  

دوتا دستاتو مشت کن توی دستام     /      لالایی کن لالایی روی دستام

لالایی کن لالایی ای گل من      /      لالا لالا لالا نازک دل من

  لالالالالالالالالالالا          /        لالایی کن گل نازم سورنا   

 

پسندها (6)

نظرات (1)

مهربوون
10 تیر 93 11:24
خصوصی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سورنا می باشد