سورناسورنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

سورنا

اسمتو گذاشتیم سورنا

1393/3/7 1:37
251 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

سورنای عزیزم          

 

اون روزی که واسه اولین بار معلوم شد، هدیه زیبای خدا به من و مامانت یه پسر خوشکله، ما باهم قرار گذاشتیم ، هرکدوم چند تا اسم قشنگ پیدا کنیم و بین اسمها یکی رو که قشنگتر از همه است، انتخاب کنیم  واسه پسر خوشکلمون ، خلاصه ،رفتیم کتاب خریدم ، توی اینترنت چرخیدیم از این و اون پیشنهاد گرفتم، یکی گفت تیرداد یکی گفت امیر ارسلان یکی گفت آرتین یکی گفت ... ولی هیچ کدومش ما رو راضی نکرد، تا اینکه عید 93 رفته بودیم عروسی یکی از اقوام. برگشتنی یه اسم اومد تو ذهن من، دقیقا همون لحظه مامانت در حالی که اشک ذوق تو چشماش بازی می کرد به من نگاه کرد و گفت : علی. (چقدر این اسم قشنگه وقتی تو منو صدا می زنی) گفتم: جانم. گفت: اسمشو چی بزاریم. گفتم : یه چیزی همین الان اومده تو ذهنم، مطمئنم اگه بشنویش نه نمی گی .

از من نگفتن و از او اصرار که چه اسمیه . بالاخره مثل همیشه مامان پیروز میدان شد و وقتی که گفتم، «سورنا» مامان گفت: عالیه، چه اسم زیبایی ! سورنا بهترین اسم دنیاست .  بعدش هرچی من اصرار کردم بزارمیش یه چیز دیگه مثلا ...، ...،...، دیگه نتونستم نظر مامانو عوض کنم ...بوس


 تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

سورنا :

 

سورنا ( Surena) به معنی نیرومند (۵۲-۸۲ پیش از میلاد) فرزند آرخش (آرش) و ماسیس یکی از سرداران سپاه ایران در زمان اشکانیان است.

بر پایه گفتهٔ پلوتارک  «سورنا در دلیری و توانایی پیشروترین پارتی ایرانی دوران خود بود.» پلوتارک همچنین از سورنا به عنوان بلندقدترین و خوش چهره ترین مرد زمان خود یاد کرده‌است.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمدرضا
5 خرداد 93 14:51
سلام وبلاگ بسیار عالی ای داری به وبلاگم سر بزن اگه سوالی تو قسمت نظرات داشتی بپرس
اجی کوچلو
6 خرداد 93 19:44
امیر ارسلان بهتر بود
عمه جان
11 خرداد 93 20:26
نامت مثل خودت زیباست
عمو میلاد
11 خرداد 93 20:28
سورنا عیدت مبارک
اجی رویا
11 خرداد 93 20:55
عزیزم خوبه خودت خوبی
مامانی مهربون
21 خرداد 93 17:11
خواهش میکنم از اين نردبون نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬گوش ميدي چي ميگم؟!! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬الو! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بسه ديگه! نرو پايين! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بابا نرو اصن وبلاگ خیلی قشنگی داری ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬آره؟ اينطوريه؟ اصلا برو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هنوز كله شق هستي... نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬من ديگه باهات كاري ندارم ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬هر چه قدر بخوای بهت نظر میدم فقط نرو ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اي بابا! گوش كن عزيزم نرو! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ميشه لطفا گوش كني؟!! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬اشتباه ميكني اگه بري ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬پس یعنی حرف دوستتو گوش نمیدی دیگه ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ببين، ديگه بهت نميگما! نرو پايين ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ عجب! خواهش ميكنم! ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬بيخيال نميشي؟؟ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فرصت آخره، نرو... ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬فقط 12 پله مونده تا فرصت آخر ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬ ╬═╬خب رسیدیم و اما باید این کارو کنی حالا كه به حرفم گوش نكردي باید یه سر به من بزنی و نظر بدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سورنا می باشد