سورناسورنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سورنا

شعر: برای سورنا

1393/3/7 22:56
435 بازدید
اشتراک گذاری

سورنا جان :

 

این شعرو مامان و بابا همین امروز سه شنبه که شیش روز از خرداد 93 گذشته برای تو

گفتن ،امیدوارم که خوشت بیاد . نازَکَم، گلم ،آرامش قلبم :

 

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

               

آهای آهای ناز من          دوبال پرواز من

اهای اهای ساز من          صدای آواز من

 

شمارش نفسهام

کی میایی تو دستام

 

تو ریشه ی جونمی           دردم و درمونمی

نم نم بارونمی           هش ماهه مهمونمی

 

دلم واست تنگ شده

خیلی بدآهنگ شده

 

منتظرم بیایی       تموم بشه جدایی

خسته شدم خدایی        بسه دیگه، کجایی؟

 

جدایی خیلی سخته

فاصله صد درخته

 

منتظره  صداتم                 تشنه ی خنده هاتم

قربونی چشاتم                 بیا که چشم به راتم

 

       

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

 

پسندها (5)

نظرات (3)

زهرا
7 خرداد 93 15:05
سلام ! امیدوارم حالتون خوب باشه ، ما جمعی از طرفداران یکی از خواننده های مطرح کشور هستیم که به زودی روز تولدش فرا میرسه ! حالا چرا اینو به شما میگیم ؟؟ چون ما قصد داریم یه پوستر خیلی بزرگ برای این خواننده ی محبوبمون آماده کنیم که توش هر نفر یه کاغذ تو دستش بگیره و یه حرف از حروف انگلیسی رو، روی کاغذ بنویسه و عکس بندازه و بفرسته برای ما ، تا ما عکس ها رو جوری کنار هم قرار بدیم که یه جمله انگلیسی درست بشه ! از شما دعوت میکنم که مارو کمک کنید ! عکس طراحی شده ی نهائی تو کل ایران پخش میشه و همه میبیننش...چون خواننده ای که داریم براش تولد میگیریم یکی از پرطرفدارترین خواننده های کشوره...فعلا اسمش رو نمیگی که سورپرایز باقی بمونه... یعنی عکس خیلی ها قراره روی پوستر باشه ولی ما میخوایم عکس چند تا بچه هم باشه تو پوستر ترجیحا نوزاد باشه خیلی خوب میشه ! مثلا شما تو دست فرزندتون یه کاغذ میذارید که روش حرف A انگلیسی هستش ! و از ش یه عکس می اندازی و میفرستی برای ما ! پس اگه امکانش هست ، تا 5-6 روز آینده عکسی از فرزندتون بندازید که تو دستاش یا کنار یا...یه کاغذ باشه ( ترجیحا آ4 ) و رو کاغذ هم حرف A نوشته شده باشه ، لطفا بزرگ و واضح باشه که تو پوستر اصلی خیلی خوب دیده بشه ! هم کاغذ خوب دیده بشه هم فرزند ! بعد از اینکه عکس آماده شد ! یا عکس رو ایمیل کنید برای من ، یا آپلود کنید و لینکس رو تو وبلاگ زیر بفرستید برای من.... فقط یادتون باشه که بیش از 5-6 روز وقت نداریم ! saberrtk@gmail.com آدرس ایمیل دو تا r داره ها...دقت کنید... http://zahrashafaee.niniweblog.com خلاصه عکس رو یه جوری تا 5-6 روز آینده برسونید به من...
رویا دور عامش
8 خرداد 93 15:36
خیلی جالب ،برا منم بساز.
مهربوون
19 خرداد 93 10:43
خیلی شعرش قشنگ بود قدم نو رسیدتوون پیشاپیش مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سورنا می باشد