سورناسورنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

سورنا

شعر : دفتر خاطرات

1393/3/14 14:35
381 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این شعرها رو امروز چهارشنبه  1393/03/14  من و مامان از لابلای دفتر خاطراتمون درآوردیم

اونا رو  باعشق به تو تقدیم می کنیم :

 

 

گله نرگس تو چشاته           دله من غرقه نگاته    

 

همه ی بهونه من                حسه شیرینه لباته

 

 

 

نگات کتابه عشقه           کتاب نابه عشقه

 

دوچشمای قشنگت    پراز شرابه عشقه 

 

 

 

عشقه تو مثل شبنمه               بارون نازه نم نمه

 

یه لحظه از تو دور شدن               برای من جهنمه

 

 

 

 

بی تو زندونه دلم           بدجوری خونه دلم

 

تو میگی بی تو یه روز              زنده می مونه دلم

 

پسندها (3)

نظرات (4)

اجی رویا
19 خرداد 93 16:18
خیلی دفترخاطراتت قشنگ مبارکت باشد
عمه جان
13 مرداد 93 23:03
سوله نا کیلی کیلی دوست دالم تو سیگر منی سیگر طلا کی می یای پیش عمه تا عمه کولبونت بره
عمه جان
18 مرداد 93 23:02
سورنای عزیزم چهل روزگیت مبارک باشه
عمه جان
6 شهریور 93 9:33
سورنا عزیز دلم خیلی دلتنگتم زوتر بیا پیش ما مامان و بابای سورنا چرا عکسای جدید سورنا رو نمی زارید رو وبلاگش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سورنا می باشد