سورناسورنا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

سورنا

اتاق سورنا

1393/3/15 1:21
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،نفسم

 

امروز چهارشنبه از سر شب تا ساعت یک بامداد اتاقتو برای اومدنت آذین بستیم، عزیزم ، بیا که دلمون

واست یه ذره شده :

عکسهایی از اتاق سورنا :

 

 

 

ادامه مطلب یادتون نره

اتاق سورنا :

 

 

سکوت

 

 

عصبانی

ترسو

قهر

دلغک

دلخور

تلفن

سکوت

عصبانی

 

تعجب

 

راضی

قه قهه

 

دلخور

 

 

هیس

 

سکوت

 

 

عصبانی

 

سکوت

 

 

سکوت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

مامانِ بهار
15 خرداد 93 14:52
واااااااااااای چه اتاق خوشگلی .... مبارکت باشه عزیزم.. مامانی خسته نباشی عزیزم لینکت کردم .. در ضمن اگه سوالی داشتی میتونی قسمت پرسش و پاسخ وبلاگ از بچه ها راهنمایی بگیریمن هم اگه تونستم کمکت میکنم
مامانِ بهار
15 خرداد 93 15:07
اینجا قالب های قشنگی برای خانم های باردار داره عزیز .. میتونی استفاده کنی. http://lilitheme.niniweblog.com/cat10.php
اجی رویا
18 خرداد 93 15:17
خیلی اتاقت قشنگ
عمه ماه منیر
19 خرداد 93 16:25
وای چه اتاق قشنگی داری سورناجان مبارکت باشد
مامان صفورا
21 خرداد 93 2:26
ان شالا بزودی تو بغلت میاد صحیح سالم دوست خوبم خبرم کنی هااااااااااااااا
kasra
22 خرداد 93 16:11
سلام ساناز خانوم کسری هستم... مبارکت باشه ایشالله ب دنیا بیاد و هزار سال عمر کنه
ابراهیم توکلی
1 تیر 93 18:01
با سلام سورنا جان من از فامیلای باباتون هستم امیدوارم با اومدنت خوشیهای خانواده سه نفریتون چند برابر بشه وهمیشه به خوشی وسلامت زندگی خوبی باهم ودر کنار هم رو سپری کنید.
مامانه آنیتا
18 تیر 93 23:38
وای چه اتاقه قشنگی مبارکه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سورنا می باشد